Blog > Komentarze do wpisu
Mięśnie Kegla - szansa na sukces

 

Korzystając z uroków nadmorskich burdeli, nierzadko zastanawiało mnie, jakim cudem niektóre dziwki tam pracujące od wielu lat, potrafiły podczas zespolenia, potraktować moją męskość serią niesamowitych skurczy. Na zdrowy chłopski rozum, po tylu różnych partnerach i tak wielu stosunkach, ich cipy powinny być przecież wielkie jak wiadro. Skąd więc ten niemal dziewiczy uścisk, powodujący, że aż chce się do tych szmat wracać?

Otóż jak powiedziała mi jedna z tych dziwek, którą zresztą wprost o to zapytałem, wszystko zależy od ćwiczeń mięśni Kegla. Bo tak naprawdę rozmiar męskości się nie liczy, bo On się nie zmienia (14-16cm to standardowy rozmiar zapewniający satysfakcjonujące pożycie, i taki rozmiar ma ponad 90% mężczyzn). Liczy się natomiast elastyczność mięśni pochwy, bo pochwa po prostu się zużywa.

Jeżeli koleżko, seks z Twoją kobietą po kilku latach przestaje być satysfakcjonujący, to znaczy, że pochwa Twej laski straciła swoją elastyczność i niedługo będzie służyła za wiadro do przynoszenia wody. Co wtedy zrobić? Można wykopać szmatę z domu albo wmawiać wszystkim, że doznania seksualne nie są ważne a liczy się tylko miłość. Tak więc pamiętaj - Twoja kobieta musi zrozumieć, że istnieje potrzeba ćwiczeń mięśni Kegla.

W Polsce nie ma tradycji do takich ćwiczeń, ale w niektórych społecznościach Dalekiego Wschodu od dawien dawna już młode dziewczęta uczone są przez swoje matki, jak poprzez systematyczne napinanie i rozluźnianie tych partii mięśni utrzymywać je w doskonałej kondycji. Powinny je wykonywać już młode i zdrowe kobiety, bo to inwestycja na lata. Dobrze wyćwiczony mięsień łonowo-guziczny (potocznie nazywany mięśniem Kegla) to lepszy seks, łatwiejszy poród, szybszy powrót do formy po porodzie, a także duża szansa na to, że w przyszłości nie pojawią się takie zdrowotne problemy jak nietrzymanie moczu, wypadanie macicy czy wypadanie pęcherza.

Ćwiczenia znacznie poprawiają, jakość życia seksualnego. Im bardziej mięśnie dna miednicy są osłabione, tym trudniej partnerom odczuwać siebie, a kobiecie osiągnąć orgazm. Dobrze napięte, sprawne mięśnie pochwy i krocza zdecydowanie zwiększają doznania seksualne u obojga partnerów.

Jednym ze sposobów identyfikacji tych mięśni jest włożenie dwóch palców do pochwy (najlepiej na leżąco). Gdy napniesz mięśnie, poczujesz, jak zaciskają się one wokół palców. Na początku ucisk może być słaby, ale stopniowo będzie coraz silniejszy. Możesz zrobić sobie zdjęcie w takiej pozycji i przesłać na roman_kierowca_tira@gazeta.pl , powiem Ci wówczas, czy robisz to poprawnie.

Kiedy już wiesz, o które mięśnie chodzi, połóż się na plecach lub stań w lekkim rozkroku. Napnij tę grupę mięśni, policz do 5 i powoli je rozluźnij. Chwilę odpocznij i powtórz ćwiczenie. Na początek zrób serię 5 skurczów i rozkurczów i powtarzaj ją 3 razy dziennie. Po tygodniu zwiększ liczbę skurczów do 10-15 i wykonuj codziennie po kilka serii. Możesz modyfikować ćwiczenia, np. wydłużając skurcz do 10 sekund lub napinając i rozluźniając mięśnie tak szybko jak potrafisz. Wariantów jest wiele. Ważne, by ćwiczyć regularnie i jak najwięcej.

Podczas ćwiczeń Kegla mięśnie brzucha nie powinny być napięte, dlatego na początku najlepiej ćwicz na leżąco, kładąc dłoń na brzuchu i kontrolując, czy go nie napinasz. Nie wstrzymuj też oddechu.

Pamiętaj siostro, że im Twoje mięśnie Kegla będą w lepszym stanie, to nie tylko seks z Tobą będzie należał do przyjemniejszych, ale i powrót do formy po porodzie będzie szybszy. Ćwicz więc, a Twoje siostry, którym brak jest cierpliwości, niech chodzą po mieście z cipami wielkimi jak rura wydechowa TIRa.

 

 

---------------------------------------------

 

A tak z innej beczki. Moja nowa miłość. Ech... 

                          
środa, 14 stycznia 2009, roman_kierowca_tira

Polecane wpisy


Jeżeli chcesz przesłać mi:

  • sugestie co do wpisów
  • swoje zdjęcie
  • ciepłe słowa
  • lub cokolwiek innego

    to pisz:
    kierowcatirablox@gmail.com






  • Jeśli podoba Ci się zawartość
    tej strony i szukasz sposobu
    na powiadamianie
    o nowych treściach,
    to wystarczy kliknąć ikonę
    znajdującą się poniżej
    tego tekstu.
    Otrzymasz prawo
    do subskrybowania
    przy użyciu swojego
    ulubionego czytnika kanałów: